.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار خبر داد:
ژاپنی‌ها در آمل کارخانه زباله‌سوز می‌سازند
شمال نیوز: معاون امورعمرانی استانداری مازندران با تاکید بر توجه ویژه دولت به پروژه‌های ملی در استان گفت: ژاپنی‌ها در آمل کارخانه زباله‌سوز می‌سازند.
ژاپنی‌ها در آمل کارخانه زباله‌سوز می‌سازند

به گزارش شمال نیوز، علی نبیان شامگاه سه‌شنبه در بازدید و نشست بررسی اجرای پروژه ملی سد هراز این شهرستان با بیان اینکه سد هراز برای تامین آب شرب مازندران مهم است و در این زمینه پیگیری‌های بسیار مهم در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: طرح فاینانس نیز اجرایی می‌شود تا سبب تسریع کار این سد شود.

وی با تاکید براینکه مهمترین هدف احداث سد هراز رفع نیاز بخشی از کمبود آب شرب و کشاورزی مناطق استان است، افزود: در زمینه محور مواصلاتی هراز 13 کیلومتر انحراف مسیر جاده مدنظر گرفته شد تا ساخت دو تونل و پل در این جاده جایگزین در دستور کار قرار گیرد.

نبیان با بیان اینکه برای تسریع بخشی این پروژه باید اجرای دو جبهه شمال و جنوب انجام شود، عنوان کرد: برای اجرای این پروژه باید زمان‌بندی را کاهش داده و آن تاریخ‌بندی اعلام شده نیز تسریع شود.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: هر چه سرعت اجرای پروژه سد و جاده جایگزین افزایش یابد تخصیص اعتبار آن نیز زودتر صورت می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه شرکت آب منطقه‌ای بر تخصیص اعتبار به منابع طبیعی سرعت عمل داشته باشند تا سبب افزایش سرعت جاده جایگزین شود، ادامه داد: در زمینه زمین زباله نیز با تلاش دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و با توجه به حرکت مناسب و خوب در کشور کارخانه زباله‌سوز در این استان در شهرستان آمل احداث می‌شود.

نبیان اضافه کرد: با هماهنگی وزارت کشور اکنون تیم ژاپنی موافقت خود را برای ساخت این کارخانه شده اعلام کرده و نهایتا با توجه به نظارت وزرات کشور این شرکت خصوصی این پروژه را در این استان اجرایی می‌شود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه توافق‌نامه اولیه و فی‌مابین بین شرکت ژاپنی جی جی سی و وزارت کشور به امضا رسیده است، یادآور شد: مدیریت سازمان پسماند شهرداری نیز پس از آموزش های لازم، گذراندن مراحل اجرایی و جمع‌بندی کشور با هماهنگی شرکت ساخت این کارخانه را در آمل در دستور کار قرار می‌دهد.

نبیان با تاکید بر تامین مصالح مورد نیاز در اطراف سد از سوی شرکت آب منطقه‌ای بیان کرد: مجوز رودخانه را شرکت آب منطقه‌ای می‌دهد و بررسی‌های لازم را انجام دهند، مزایده و صدور آن نیز در مرحله بعدی آن باید صورت گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.